Sakuto
Hokage
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:03, 12 Gru 2007 Temat postu: Sakuto Marada |
|
|
Imię: Sakuto Marada
Klan: Marada
Wioska: Konoha-Gakure
Organizacja: brak
Wiek: 13
Wygląd: Avatar
Krótka historia klanu:W małej wsi urodził się ,,ninja,,Miał on nadprzyrodzone zdolności:ział ogniem,rąbał błyskawicami...Ożenił się z piękną podróżniczką(ninja)Mieli 3 dzieci w tym Sakuto.Jednak brat Sakuto zabił resztę rodziny lecz oszczędził Sakuto...
[b]Krótka Historia postaci: Jego brat wymordował jego rodzinę.Sakuto żywi nienawiść do brata i chce za wszelką cenę go zabić.
Charakter postaci: Spokojny...
Kakke Genai:Chackra Marady
I.Żyły na ciele powiększają się zwiększając o 2 razy chackrę klanowicza.
II.To samo co w I. tylko jeszcze szybkość *2.
III.To samo co w II. tylkoodnawia się hp do max *2.
IIII.Chackra pojawia sie jako purpurowa wstęga otaczająca klanowiza.Siła powiększa się *2 a chackra potraja się.
Hp: 170000
Cp: 170000
Lvl: 40
Exp: 54500
Kasa: 10075
Statystyki
Siła: 180
Szybkość: 110
Obrona: 170
Broń: Brak
Zbroja: Strój Akatsuki(nie nosze go)
Ekwipunek: Katana Zabuzy(wali za 50 dmg i szybkość zwiększa się o 20 z powodu treningu z kataną,20 x kunai,5 x Evil Wind Shuriken,10 Sebon
20 Wybuchowych Notek
[b]Jutsu:
Uderzenie
Kopnięcie
1.Kawarim no jutsu(10)
Ka ton,Przeklęty Ogień Smoka(200)
2.Ka-ton,Housenka no jutsu(40)
3.Ka-ton,Ryuuka no jutsu(80)
4.Ka-ton,Smoczy oddech(100)
5.Ka-ton,Powiew Feniksa(90)(wali za 60,a do końca walki przeciwnik ma -10 hp w każdej turze)
6.Chidori(75)
7.Do-ton,Stworzenie Lasu(100)(Tworzy wielki las, który uwięzia wszystko na jego terenie z wyjątkiem używającego na 4 tury.Gałęzie można w każdej chwili zmienić, dodatkowo oplątując ofiarę na 2 tury za 40 chackry,lub zaatakować za 70 chackry.Las pozostaje do końca walki.
8.Do-ton,Iwa Yado Kuzushi(80)Tworzy 4 głazów.Każdy zabiera 20 hp.Głazy żuca się za pomocą chackry.
9.Do-ton,Yomi Numa(80)Tworzy ogromne wciągające bagno,które może pochłaniać ogromne przedmioty.Po złapaniu przeciwnika dusi się od w rzece błota.
10.Do-ton,Doryu Heiki(50)Chroni całkowicie przed atakiem równym 50 lub niższym.
11.Do-ton,Trzęsienie ziemi(100)Powoduje silne trzęsienie,po którym przeciwnikowi jest bardzo trudno chodzić.W każdym momencie może się zapaść.Oczywiście zadaje terz obrażenia)
12.Suiton,Jutsu Wiekiego Wiru(80)(Oprócz obrażeń zalewa pole walki)
13.Sui-ton,Stworzenie morza(90)(Tworzy...Tak jak w walce na poziomie Hokage:)Uwięzia na 3 tury w których przeciwnik dostaje -30)
14.Kage Bushin no Jutsu(5 od klona)
15.Skrzydła Smoka(30)(Z plecow wyrastają skszydła, które pozwalają latać)
Jutsu wioski:
Do-ton:
1.Doryu Taiga(40)Tworzt żekę błota, która zatrzymuje przeciwnika na 2 tury.
2.Doryu Błotny Smok(60)Tworzy błotną twarz smoka która wystrzeliwuje 6 błotnych pocisków.Każdy zadaje 10 hp.(można je podpalić)
3.Leśne drzewo(80)Pod przeciwnikiem wyrasta drzewo,które więzi go przez 2 tury w których nic nie może robić.Traci w nich 40 hp.
4.Kamienne Gałęzie Konohy(60)Tworzy 2 wielkie kamienne pnomcza,które mogą atakować przez 2 tury.Każde smagnięci zabiera 20 hp.Zamiast uderzeń morzna wykonać inną czynność.
5.Kontrola Roślin(60)Tej techniki można urzywać tylko będąc Jouninem lub wyżej.Kontrolujesz rośliny do końca walki/misji.Dzięki niej ninja kontroluje korzenie pod ziemią.Dzięki nim można wykonać:
a)Trzęsienie ziemi(80)Wali za 60 i więzi przeciwnika przez 1 turę.
b)Dzikie ppnącza(60)Tworzy 2 zatrute pnącza.1 zabiera 10 hp i zatrówa.Zatruty przeciwnik traci 10 hp w 3 kolejnych tórach.
c)Korzenie Krakena(80)Coś jak w Piratach z Kar...Wali za 100.
Jutsu Klanowe:
1.Przywołanie(60)Technika może nie klanowa, lecz zwierze tak.Wielka żaba.Ma na imię GamaBunta.Ma 800 Cp i Hp,40 siły itp.Ma 3 ataki:Suiton Terppu Dama(100),Plucie olejem(60)z ogniem +atak ognia +60 dmg. i Uderzenie(zwykłe Taijutsu)
2.Iluzja Cierni(50)Iluzja wytwarza drzewo które dusi przeciwnika a klamowicz uderza kunaiem.Po jutsu przeciwnik nie rusza się przez 1 turę.
3.Iluzja Kolcy(70)W iluzji przeciwnika dźgają tysiące iglic.Po ataku nie może wykonywać jutsu przez 1 turę.
4.Iluzja Krzyża(90)W iluzji przeciwnika dźgają tysiące katan.Po iluzji przeciwnik Nie może się ruszać przez 1 turę.
5.Iluzja śmierci(100)Przeciwnik widzi swoją śmierć przez co uznaje urazu psychicznego.Do końca walki może użyć tylko 5/6 swojej chackry.
6.Uleczenie(100)Ulecza 1/5 życia klanowicza.
GamaBunta:
[link widoczny dla zalogowanych]
ninjutsu:
(chakra potrzebna do ataku*0.3*lvl postaci*siła*0.3)/2*obrona rywala=dmg
Demon:
[link widoczny dla zalogowanych]
Historia:
Jest bogiem Ognia i Ciemności.Mieszka na jałowych ziemiach na końcu świata.Tylko nieliczni go widzieli.Podobno opuszcza swe legowisko raz na rok w poszukiwaniu jadła.
Ataki:
Powiew Smoka(100)
Opary Magmy(60)(wypuszcza trujące opary,które ,,zalewają,, polę walki)
Strażnicy Płomienia(100)(tworzy 4 ogniste inferiusy.Każdy ma 50 hp i cp)
Atak Pazurami(zwykły atak)
Ciemne Męki(Genjutsu.Iluzja zatrzymuje przeciwnika na 2 tury, w których ma -40 hp.Po iluzji ataki smoka zabierają o 10 hp więcej)
Umiejętności:
Latanie
Rzut ognikiem(jak kunai 10 dmg)
Odporność na ogień(ataki ognia zabierają mu o 15 hp mniej)
Statystyki:
1400 chackry
1100 hp
Siła:50
Szybkość:40
Obrona:40
Mi daje:
Zdolność Latania,
Rzuty Ognikami,
Ataki Demona,
2* cp,
2* hp,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sakuto dnia Pią 10:39, 25 Sty 2008, w całości zmieniany 83 razy
|
|