Globik
Rekage - Admin
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 350
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wioska Ukrytego Płomienia
|
Wysłany: Śro 7:04, 12 Gru 2007 Temat postu: Globik Boyeradi |
|
|
Imię: Globik (Rekage)
Klan: Boyeradi
Wioska: Wioska Ukryta W Płomieniu
Organizacja: brak
Wiek: 16
Wygląd: Wysoki, umięśniony, na ciele ma kilka tatuaży, twarz możecie zobaczyć na avatarze
Krótka Historia postaci i klanu: W nieistniejącej już Wiosce Ukrytego Płomienia żył sobię razem z matką i ojcem pewien chłopiec. Był on silny jak na swój wiek. Wszystkich dziwił jego tatuaż z na prawym ramieniu. Wioska w której żyli przechodziła trudny okres, bowiem atakowana była przez bandytów. Zajęli oni południową, wschodnią oraz zachodnią cześć wioski. Przejmowali centrum, lecz północnej części nie dawali rady, ponieważ jej strażnikiem był pewien ninja - Globik. Był on potężny, stwarzał setki klonów które chroniły wioske ze wszystkich stron. Lecz gdy bandyci podbili centrum coraz więcej ataków było na skierowanych na północ. Wielu mieszkańców wioski przyłączyło się do bandytów a inni stali się ich niewolnikami. Bandyci rośli w siłe, więc Globik nauczył chłopca paru technik. Gdy nie miał już sił na obrone przeteleportował go i jego rodzinę w inną część kontynentu poświęcając przy tym życie...
Niestety dla jego rodziców ta podróż skończyła się śmiercią... Został tylko on... Na jego łydce pojawił się tatuaż z gepardem, po tym stał się on bardzo szybki... Przez lata żył w samotności, razem ze zwierzętami, lecz odnalazł go ninja który zabrał go do Wioski Ukrytej W Liściu. Po pewnym czasie dowiedział się, że jego wioska już nie jest ukryta w płomieniu lecz, ukryta w dźwięku, a jej założycielem jest Orochimaru(on wydaje rozkazy bandytą). Przez te wszystkie lata chłopiec zapomniał większość wydarzeń z przeszłości. Nie wiedział jak się nazywa... więc przyjął imię Globik na cześć najwspanialszego ninja jakiego znał...
W wieku 15lat odkrył swoje kekkei genkai. Mógł przywoływać zwierzęta z którymi ma tatuaż i uczył się nowego jutsu związanego z danym zwierzęciem. Po rozmowie z Hokage który opowiedział mu o tym, że kiedyś już słyszał o tej umiejętności. Globik zdał sobię sprawę z tego, że mógł zostać adoptowany, bo jego "rodzice" byli zwykłymi ludźmi. Postanowił założyć własną wioskę by świat usłyszał o nim i by odnalazł swoją rodzinę...
Charakter postaci: Zmienny charakter...
Kekkei Genkai: Tatosus Użytkownik potrafi przywołać zwierzę które ma przedstawione na tatuażu. Posiada też jedną z cech zwierzęcia oraz specjalne jutsu.
Tatuaże:
Niedźwiedź(Siła) - Prawe ramię
Gepard(Szybkość) - Prawa łydka
Nosorożec(Obrona) - Lewe ramię
Żółw(Hp) - Lewa łydka
Smok(Cp) - Plecy
Sokół - Szyja
Hp: 15315 +15315
Cp: 15360 +15360
Lvl: 38
Exp: 38740
Kasa: 42500
Statystyki
Siła: 150 +150
Szybkość: 50+50
Obrona: 50+50
Broń:
Miecz Ognia
+30 do obrażeń od ognistych jutsu
2* większe obrażenia od taijutsu
50 Kunai - 40dmg
25 Wybuchowych Notek - 40dmg
3 Solder Pils - Pozwala walczyć shinobi bez przerwy przez 3 dni i noce
5 Pigułek ze skrzepnięta krwią - Pozwala zregulować braki krwi w organiźmie
50 Mały Shuriken - 15dmg
5 Duży Shuriken - 25dmg
25 Senbon - 40dmg
5 Evil Wind Shuriken - 50dmg
2 Katany - 160dmg
2 Ciężkie Łańcuchy - 60dmg
2 Kastety - 150dmg
Zbroja: Brak
Ekwipunek:
Mikstura Chakry lvl25 - leczy 2500cp
Mieszkanie:
Pałac Rekage
Jutsu:
Uderzenie(0hp) - ilość lvl*5=dmg
Kopnięcie(0hp) - ilość lvl*5=dmg
Chiyute no Jutsu(1cp za 2hp) - Technika uzdrawiania. Użytkownik koncentruje swoją chakrę w ręce a następnie przykłada ją do chorego narządu. Uzdrawiającą energię można zarówno używać do leczenia swoich ran, jak i ran kompanów.
Suimen Hokou no Gyou(10cp) - Technika polegająca na skoncentrowaniu chakry i swobodnym chodzeniu po wodzie. Ten typ techniki jest wykorzystywany podczas nauki kontroli nad chakrą.
Kawarimi no Jutsu(10cp) - Technika polegająca na szybkiej zamianie ciała w jakiś inny przedmiot w celu zmylenia przeciwnika.
Bunshin no Jutsu(5cp za 1) - Polega na stworzeniu danej liczby klonów (najczęściej 3), aby zmylić przeciwnika. Klony znikają już po jednym słabym uderzeniu.
Kabenobori no Jutsu(10) - Polega na skumulowaniu chakry w stopach i chodzeniu po ścianach wykorzystując jej przyczepność. Podobna do chodzenia po drzewach.
Kumonenki, Ninpou(10cp) - Technika polegająca na wytworzeniu ostrego narzędzia z chakry. Odpowiednik kunaia,z tym że jest bardziej ostry.
Henge no Jutsu(20cp) - Polega na zmianie swojego ciała w inną postać lub zwierzę.
Haremu no Jutsu(20cp) - Polega na połączeniu replikacji cienia i niezawodnej techniki Sexy no jutsu, a skutek to już można się domyślić
Senei Jashu (30cp) - Polega na wypuszczeniu z rękawa dużej ilości węży, która potrafi unieruchomić przeciwnika zadając przy tym obrażenia (3 tury)
Kirigakure no Jutsu(30cp) - Polega na wytworzeniu mgły, która minimalizuję widoczność przeciwnika do zera przez 3 rundy, umożliwiając tym czasem użytkownikowi na skuteczny atak.
Ningyoushibai no Koutetsu(100cp) - Technika polegająca na wykorzystaniu dwóch zwojów z którego powstają dwa smoki. Użytkownik skacze do góry i zostaje "opleciony przez smoki", chwilę później ze smoków zaczyna się wydobywać broń ostra.
Suiton: Goshokuzame(50cp) - Jutsu które używa się kiedy przeciwnik wpadnie do wody - tworzy się pięć rekinów, które atakują cel.
Suiton: Daibakufu no Jutsu(70cp) - Polega na stworzeniu ogromnej spiralnej fali która może zmięć z łatwością przeciwnika. Jeśli użytkownik tej techniki znajduję się w pobliżu jakiegoś akwenu wodnego to jego atak staje się silniejszy.
Suiton: Suiryuudan no Jutsu(90cp) - Polega na stworzeniu,przy odpowiednich pieczęciach, wodnego smoka.
Katon: Bunshin no Jutsu(10cp) - Tworzy ogniste klony które po zniszczeniu zabierają co 2 tury 10hp
Katon: Ryuuka no Jutsu(70cp) - Polega na wytworzeniu ogromnego strumienia ognia i wycelowaniu go w dane miejsce
Katon: Daitoppa(80cp) - Polega na wytworzeniu ogniowej burzy, którą się wypuszcza z ust
Katon: Housenka no Jutsu(80cp) - Technika polegająca na wydmuchaniu wielu małych kul ognistych
Katon: Suiryuudan no Jutsu(90cp) - Polega na stworzeniu,przy odpowiednich pieczęciach, ognistego smoka
Katon: Karyuu Endan(100cp) - Polega na utworzeniu potężnej fali ognia i wycelowanie w dane miejsce
Futon: Kaze no Yaiba(50cp) - Bardzo prosta technika. Polega na wytworzeniu z palca powietrznego ostrza, którym można atakować wroga
Futon: Rasengan(80cp) - Technika polegająca na tym iż użytkownik wytwarza wir czakry w jednej z rąk, który jest utrzymany w formie małej kuli.
Futon: Rasenshuriken(100cp) - Technika polega na tym, iż rasengan wzbogacony jest o żywioł wiatru.Wydobyty z czakry i uformowany w kształt shurikena.
Raiton: Piro no Jutsu(60cp) - Polega na stworzeniu kilkuset rakiet, wyrzutni, bąków, kamikaze, wulkanów i wycelowaniu tym wszystkim w przeciwnika i unieruchomieniu go na 1 ture, oślepieniu na 2 i ogłuszeniu na 3(efekt: dużo dymu, hałas, wieele świateł)
Raiton: Chidori(75cp) - Technika Polega na skupieniu czakry w jednej dłoni - odtąd przyjmuje ona postać wielu piorunów rozchodzących się z kuli trzymanej w dłoni - i uderzeniu przeciwnika.
Kuchiyose: Doton: Tsuiga no Jutsu(20cp) - Technika pozwalająca przyzwać armię psów ninja.Psy są wykorzystywane podczas tropienia. Mogą także uwięzić przeciwnika na 2 tury
Doton: Dochu Eigyo no Jutsu(20cp) - Używając tej techniki osoba może schować się pod ziemią dopóki nie bedą gotowi do ataku.
Doton: Katorini no Jutsu(60cp) - Wielkie ilości ziemi wylatują w powietrze i zlatują na przeciwnika
Jutsu Demona:
Bone Wings no Jutsu(50cp) - Z pleców wyrastają kościane skrzydła dzięki którym można latać
Sabaku Fuyu(50cp) - Użytkownik używa piasku jako platformy i może szybować w powietrzu
Glass Trap no Jutsu(80cp) - Zamyka przeciwnika w szklanej pułapce na 3 tury
Bone Katana(100cp) - Przyzywa kościaną katane (Zabiera 100Hp)
Shikon no Jutsu(100cp) - Ożywia martwe ciało(500hp, 500cp)
Specjalne Jutsu:
Brak
Jutsu klanowe:
Falcon Eyes no Jutsu(50cp) - Pozwala widzieć rzeczy których nie zobaczyło by się gołym okiem, pozwala także na kopiowanie taijutsu przez 5 rund
Tortoise Armor no jutsu(50cp) - Absorbuje 50% obrażeń przez 5 rund
Cheetah Speed no Jutsu(50cp) - Daje użytkownikowi nadzwyczajną szybkość, pozwala na użycie 2 jutsu na runde przez 5 rund
Bear Strenght no Jutsu(50cp) - Podwaja obrażenia od taijutsu przez 5 rund
Dragon Aura no Jutsu(50cp) - Podwaja obrażenia od ninjutsu i genjutsu przez 5 rund
Rhino Attack(50cp) - Ogłusza przeciwnika na 2 rundy. Można użyć co 5 rund
Karotsu no Tatosus(50cp) - Tatuaże na ciele użytkownika powiększają się zasłaniając całą skórę, po czym zaczynają płonąć(ataki zadają 50dmg więcej)
Honi Karotsu no Tatosus(50cp) - Tworzy na ciele przeciwnika tatuaże które po chwili zaczynają płonąć zadając obrażenia
Summoning no Tatosus(50cp) - Polega na przywołaniu zwierzęcia które znajduje się na ciele użytkownika (każde przywołane zwierzę ma 1800hp, 1800cp i zadaje 180dmg)
Baroki no Tatosus(70cp) - Użytkownik "wystrzela" w przeciwnika jeden ze swoich tatuaży który goni go tak długo, aż nie trafi, po czym wraca na swoje miejsce
Henge no Tatosus(100cp) - Tatuaże na ciele użytkonika rosną, obejmują go całego po czym wybuchają, tworząc ogromną eksplozję, przed którą nie da się obronić
Demon:
Bezogoniasty Kanui
Przebudzenie demona: (dodaje 1500hp, 1500cp)
1Poziom - Włosy stają się srebrne (podwaja HP)
2Poziom - Skóra staje się czerwona (podwaja siłę)
3Poziom - Pojawia się żółta aura (podwaja cp)
4Poziom - Pojawia się zielona aura (podwaja szybkość)
5Poziom - Na całym ciele pojawiają się niebieskie wyładowania elektryczne (podwaja obrone)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Globik dnia Sob 21:42, 19 Sty 2008, w całości zmieniany 54 razy
|
|